sobota, 13 września 2014

¡HOLA!

¡Hola! Bienvenidos a Hiszpañski od kuchni. La idea de crear un blog que juntara mis dos pasiones: la cocina y los idiomas extranjeros, en este caso el español, me rondaba por la cabeza desde hace ya un tiempo. Ganas nunca me faltaban, pero el tiempo a menudo, sí. Pero como dicen los sabios, no hay que buscar excusas, sino ponerse manos a la obra.

En este blog voy a intentar escribir sobre varios platos, muy a menudo relacionados con el mundo de habla hispana, sin dejar de lado los que simplemente me gustan a mí y/o a mi familia. Sin embargo, todas las entradas van a publicarse en dos versiones: en polaco y en español (si aguanto y si aguanta el señor A. quien va a hacer las correcciones).

Además, en la pestaña Varios podréis encontrar cosas interesantes relacionadas con ingredientes (a)típicos, eventos culinarios, lugares que merece la pena visitar y probar, aparte de muchas otras cosas. Supongo que las ideas van a surgir también con el tiempo, y si alguien tiene sugerencias, las leeré todas con gusto, y estaré muy contenta si queréis participar ;-)
Todo aquí va a ser muy subjetivo y va a reflejar lo que a mí más me atrae o bien lo que me llame la atención. Espero que a vosotros también os guste y que vengáis a visitar el sitio.

Saludos .


Cześć!
Witajcie na Hiszpañski od kuchni! Już od dłuższego czasu chodził mi po głowie pomysł na założenie bloga, który łączyłby moje dwie pasje: gotowanie i języki obce, a dokładnie język hiszpański. Chęci nigdy mi nie brakowało, ale czasu to już często tak. Jednak jak mówią mądrzy ludzie, nie ma co szukać wymówek, tylko trzeba zabrać się do pracy.

Na blogu będę sie starała pisać o różnych daniach, bardzo często związanych ze światem hiszpańskojęzycznym, nie zapominając o tych, które po prostu smakują mi i/lub mojej rodzinie. Wszystkie posty pojawią się jednak w dwóch wersjach: po polsku i po hiszpańsku (jeśli wytrwam i jeśli wytrwa pan A., który zajmie się korektą).

Poza tym, w zakładce Rozmaitości znajdziecie ciekawostki dotyczące (nie)typowych składników, wydarzeń kulinarnych, miejsc wartych odwiedzenia i spróbowania oraz wielu innych. Myślę, że pomysły będą z czasem kiełkować i jeśli ktoś z Was ma jakieś sugestie, wszystkie chętnie przeczytam i będę się bardzo cieszyć jeśli się przyłączycie ;-)
Wszystko będzie bardzo subiektywne i będzie odzwierciedlać to, co najbardziej lubię lub co zwróci moją uwagę. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba i będziecie tu zaglądać.


Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz